28/8 2018 Min måndag

Så här jobbade jag och mina hästar igår i stallet.

Talang nivå 2 2018-2019 i Halland
Ett första möte för oss som är antagna i Talang nivå 2 i Tvååker
Fystest först och sen informationsmöte.


________________________________________________________________

Collin
Ett pass där jag fick jobba med det lösgörande. Planen var att jobba med skolorna men fick lägga mer på det lösgörande. Alla byten var rena! 

Matrix "Trixen"
Ett toppen pass på en toppenhäst! Ett byte var värt en 8a minst :)

 
Athena
Longering. Sparar lite på krafterna inför träning med tränare på onsdag och sen ska vi iväg i helgen. 
 
Wizt
Ett lösgörande pass på banan. 

Barbie
Efter vilan (ons-sön) så var det åter dags att jobba. Matilda hjälper oss och hon gör ett bra jobb! 

Dinelli
Vila

Matteus
Longering

Chili
Vila

 

Toftegårdens Alcazar "Alca"
Lösgörande pass och sen en sväng i skogen


Jag har plats för någon mer träningshäst. Hör av dig mailen vid intresse. [email protected]


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0