2/8 2018 D-ponny sökes

Jag har fått en förfrågan om en D-ponny. 
---------------------

Söker nu efter en ponny som min dotter kan fortsätta tävla med och utvecklas med 😊

Vi har en äldre ponny som nu vill bli skogsmulle och lättare träning på ridbanan.

 

Det som är dotterns stora passion är dressyren och hoppar inte jätte gärna, så nu letar vi då efter en D-dressyr ponny som är lätt att arbeta med på alla plan och är utbildad i dressyr. Vårt max pris är runt 95,000kr och den ska inte vara äldre än 14 år då dottern är 16 år väger runt 60 kg ca 162cm lång och vill fortsätta att rida ponny så länge som möjligt.

Dottern är väldigt duktig med hästar och rider med mjukhand och älskar allt som har med hästar och göra och tänker på att de ska ha det så bra som möjlig 😊

 

Undrar nu om ni har någon lämplig ponny till salu som ni skulle kunna tänka er att sälja och som ni tror skulle kunna passa oss?

---------------------

Vet ni nån ponny som passar in på deras önskemål? Maila [email protected] så förmedlar jag kontakten. 






Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0