2/7 2018 Min onsdag

Jag hade sällskap och hjälp av Emme igår och det var riktigt roligt.
Så här jobbade jag och mina hästar igår.

Träningar
Emme & Didde
Ett dressyrpass i Tekna-sadeln och den låg bra på honom precis som jag hade för mig. Emme fick jobba och kom till bra ridning under passet, så roligt att se. 

Tally
Red Tally, fin som vanligt. 

Amanda & Milly
Amanda och Milly har tränat på sen sist och idag ett annat bett vilket hästen verkar trivas bra med. Tror Amanda kände att hon kom till mer ridning idag. 

Annika & Ture
Mer och mer ridning och Annika kämpar på.

Isabelle & Matteus
Detta ekipage är så fina tillsammans. Går framåt i utvecklingen hela tiden. 

________________________________________________________________

Hästarna
Chili
Ett pass på banan. Duktiga ponnyn. 

Collin
Ett pass på banan. Blev fin i slutet på passet, har vilat i 2 dagar och kan då ibland vara lite svårare att lösgöra. Väntar på ett annat bett som vi beställt. 

 
Athena
Uteritt, skötte sig bra.
 

Wizt
Pass på banan. 

Barbie
Vila


Dinelli
Vila

Rapsodi & Melodi
Ett pass på banan med Emme i sadeln för Rapsodi. Gick mycket bra. 
Mimmi vilade. 


Jag har plats för någon mer träningshäst. Hör av dig mailen vid intresse. [email protected]

 

 


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0