25/4 2018 Filmer från hoppträning

Här kommer en film på Collin från igår och en på Moa och hennes Chanel.

Collin, be nice!


Jag är nöjd med träningen och lite stolt att jag ens gav mig in i tre-kombinationen som ligger på 1 m.
Han korsgalopperar mindre och mindre nu för tiden och jag är tuffare och vågar påverka mer. 

Moa & Chanel, be nice!

Så glad att Nellan är tillbaka som vanligt. Hon är behandlad av Linnea Stray då hon hade låsningar i ryggen och det visade sig genom att hon bockade hela tiden men nu är hon sig själv igen! Bra ridit Moa! 

Nils ger sig inte i första taget när han bestämt att vi ska gå på 4 språng och man gör det bra men går på 3, gör om och gör rätt. 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0