10/4 2018 Ny vecka

Nu ny vecka att ta tag i.

Puzzel
Idag var Puzzel superfin. Helt avslappnad och inga symaskinssteg alls. Började också acceptera hjälperna för ryggning. 

Chili
Ett bra pass på banan för damen idag. Hon är jättefin. 

Money Boy
Ja vad ska jag skiriva? Han är underbar ❤
Bilder från dagen kommer i eget inlägg.
 

Wizt
Uteritt tillsammans med Moa-Walencia. 1a gången utan graman och jag måste säga att jag är mer än nöjd, kunde stå i lätt sits och bara rulla i galoppen och han blev aldrig stark. 

Curre
Ett konditionspass

Dinelli
Moa hjälper mig att sätta igång Dinelli. !a passet gick fint med en glad Dinelli.

Aronia & Kru-Ellen
Småtjejerna fick jobba på lina. 
 

Jag måste erkänna att jag har svårt att få tiden att räcka till. Mockning fodringar och vatten till 10 boxhästar tar sin lilla tid. Jag skulle lätt kunna arbeta 16 tim/dag i stallet men det är inte direkt hållbart i längden. 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0