9/10 2017 Pay and ride, Collin MsvC1

Här kommer Collins start igår på pay and ride. Jag hade anmält i La3 men frågade sen om jag fick byta till MsvC1 och det gick bra. Utmaning tycker jag om även om jag kände att vi var lite dåligt förberedda. 

Enkla byten och skolorna är väl inte det vi tränat mest på om vi säger så.

Direkt efter ritten var jag inte nöjd och glad men när jag fått tänka efter lite så är jag jätte nöjd med Collin!
Han är för söt som tycker att han kan byta lite här och där och tar egna initiativ på banan. Jag är nöjd med att han inte gick upp i spinn och höll sig på mattan. fanns mycket att titta på, knastrande högtalare plus en massa kompisar från stallet att hänga upp sig på men han lyssnade på mig. 




Som ni kan se så är det en jättekladdig bana men det bryr han sig inte om alls. Visst har det fördelar att träna ute i ur och skur! 

Kritiken var helt ok och jag belv förvånad när vi fick ihop 65%
Enkla byten (5,0 med koffecient) och jag fick en 2a på halvcirkel 20 m förvänd galopp, med koffecient och sånt är dyrt. Dyra missar. Fick 8a på gångarter! 

Älskar den här hästen!


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0