4/10 2017 Gänget på pay and jump - Collin

Jag red min prins på pay and jump också. Nils var med och coachade som jag skrev om i inlägget innan. 
Tänker visa er båda filmerna på honom bara för att jag är såååå nöjd med min Collin! 

Denna häst går från klarhet till klarhet och jag har fullt upp att hinna med.

Han var så fin på framridningen att jag hade kunnat tänka mig att åka hem nöjd och glad. Han gick inte upp i spinn alls och var med mig hela tiden, bara rida och njuta! Jag är ingen tuff ryttare så jag njuter verkligen när Collin är lugn och sansad. Ja jag är bortskämd med kung Boy.... Dressyr är mer min grej men nyttigt för mig och hästarna att hoppa också. I våras sa jag att ok jag hoppar Collin men max 50 cm.... kolla nu :) 

1a rundan 70 cm
 
2a rundan 80 cm

 
Tack för hjälpen Nils!

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0