26/10 2017 Så där igen

Nu känns det sådär igen med att blogga. Tankar snurrar, vem vill läsa om mitt liv? Vad vill de läsa? 

Jag har ju fått önskemål om mer filmer. Ska se om vi kan vlogga idag när jag ska träna för Emma. Ganska rörigt då vi ska åka fram och tillbaka till ridhus med hästar som ska tränas.

Igår tex öste regnet ner mest hela dagen snart får jag fixa simfötter till hästarna. Vad har man då för alternativ? Jo rida på vägen. Inte alltid det roligaste men alternativet är att bada i gegga och vatten.

Jag valde att klippa Money Boy igår. Kroppen går fint men sen kommer man till benen och det är inte uppskattat.... men huvudet kan man klippa utan protest. Klippa är inte min favoritsyssla alls men när hästarna tränar hårt så behövs det. Mimmi är den som är klart bäst på att klippa hemma men hon jobbade. Jag fattar inte hur mycket päls Boy producerar, han klipptes precis när eliten började och han är hårigare nu än innan eliten. 


På söndag börjar lägret med mina stjärnor och håller på till onsdag. 
På torsdag så åker vi upp till Täby för att delta i Lag-SM med laget Särö RF och vi kommer hem söndag kväll.
Ska rida kür igen också. 
Vi som ska rida i laget:
Clara-Pompom
Emelina-Bulan
Maja-Sören
Cornelia-Ramses
jag-Boyan

Med detta så har jag lyckats bocka av ett mål till för 2017! 


Curre
Curre är numera halvklippt och det passar honom bra. Han tränar på i både dressyr och hoppning. Duktig i båda disciplinerna! 
 
 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0