23/10 2017 Utvärdering Jacson

Nu har jag haft grejerna från jacson ett tag och hunnit prova allt!



Regnkappan
Regnjackan (vinröd, fodrad lång) är helt suverän! Perfekt när man rider i regn jag har bara en T-shirt under. Perfekt att undervisa i om det regnar. 

Vinterkappan
Blåa vinterkappan är superskön och jag fryser inte i den.

Tröja
Fluffiga tröjan är superskön att ha på sig en dag då man känner sig extra frusen.

Mössa/pannband
Bra passform och sköna att bära. 

Handskar
Handskar fick mamma och hon har dem på sig hela tiden. 

Schabrak, luva och benlindor 
I färgen grönt gick till Collin och det är riktigt bra grejer och de håller form och färg efter många tvättar. 
 
Det jag skriver om ovan hittar ni på Jacsons hemsida, här.

Bland annat Mörk och Söner i Götene säljer Jacsons sortiment. 

Vad tycker jag då?
Jag är MYCKET nöjd med allt!

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0