16/10 2017 Lag-SM nästa

Mitt lag Särö RF har gått obesegrade genom elitens 3 omgångar och har på så sätt kvalat in till Lag-SM som går om några veckor i Täby. 

Det har varit tuffa omgångar med hårt motstånd och Money Boy har gått ut sist i laget varje gång, tufft. Spänningen hänger oftast i luften inför sista ryttaren i varje lag så det gäller att ha nerver i styr. Så glad att jag lyckades ro hem höga procent så att vi säkrade vinsterna. 

Sista omgången i lördags i Torslanda
Kungen är ju den som går obrydd genom det mesta men i lördags var han lite busig och skuttade till ett par gånger vilket gjorde allt extra spännande. Jag kan inte vara arg på honom när detta kommer för det är så sällan. 

Värmer

Som ni kan se så är framridningen väldigt klafsig men det bekommer inte Boyan. 


Väntar på att gå in på banan, Mimmi torkar av det värsta.

Vi vann som jag skrev omgången och totalen.
Cornelia, Emelina, Clara, Johan, jag och Maja

I väntan på prisutdelning i totalen. 
Fjäsk för kungen.
 

Prisutdelning för totalen.
Boy är så cool att jag prövade att rida med flaggan, gick fint!

Dreamtem med bästa lagledningen genom omgångarna; Phedra och Johan, tack för ert engagemang! 
Johan, Cornelia-Ramses, Clara-PomPom, Emelina-Bulan, jag-Boyan och Maja-Extrem
 
Jag vill tacka ALLA inblandade i laget för trevliga omgångar och härlig "vi känsla" 

Jag lider med Emma och Nina som tyvärr inte kunde komma till start, vi red för er också! 
Så roligt att det finns så unga duktiga ekipage som kommer tävla många år till för Särö på ponny som tex Ida Emelina och Clara.
Jag hoppas verkligen att Cornelia, Maja och jag kan vara med nästa år i eliten med våra ponnys....Boyan är till salu så jag hoppas på nån ny stjärna jag kan utbilda. 

Glad och stolt att få vara med i bästa laget! Jag ångrar inte en sekund att jag valde laget i stället för kadrilj SIHS! 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0