26/11 2017 Välkommen Wizt!

Igår var vi och provade en äldre herre som förhoppningsvis kommer bli min läromästare!

Välkommen! 

Wizt 
SWB född 1999
e. Warsteiner
u. Minette
ue. Master

Uppfödare: Jeanette Joelsson
Ägare: Åsa Elner Warnegård & Kristina Elner.

Wizten har vi hemma på prov först för att se att vi passar ihop. Han är en speciell herre och jag kan säga att jag ser stora likheter i Collin. Jag är så tacksam att jag kan få ha honom på lån till Boyan är såld. (Åh att det ska skära i hjärtat varje gång jag skriver att han är till salu) Helt fantastiskt att det finns familjer som ger mig chansen! Tack alla hästägare! 

Hoppas kunna visa er bilder snart! 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0