4/5 2017 Horsemosens Coriander "Curre Burre"

Här kommer lite mer från passet på Curre Burre igår.

Vilken snäll ponny han är 5-åriga New Forest killen Curre!
Han har aldrig bus för sig utan gör det man ber om.
Detta kommer bli en fantastisk ponny som kommer bli bra i vilken disciplin man väljer.
Sover/vilar mycket i hagen just nu så han kanske växer lite till...

Lydig ponny att rida men är lite som en slingrig orm. Bogarna är både här och där om man säger så. Jag upplever honom inte som direkt stark utan mer slingrig.

Rolig att rida!

Jag ska prova att rida i en anna sadel. Curres sadel ligger bra det är jag som hamnar i framvikt i den. Ska prova en annan och se om jag sitter bättre på honom så jag inverkar rätt.

I kväll ska vi ut på äventyr....
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0