30/5 2017 Money Boy

Jag red ett pass på Money Boy som jag skrev innan igår måndag.
Jag försökte tänka på allt Emma säger på träningarna och fokusera. Det var ett bra pass där jag kom till bra ridning och mamma var med och tjatade om formen. Bra att ha nån som tjatar om det.

Boy vill gå lite för hög i nacken och då gäller det att märka när han smyger upp i formen.


Jag är nöjd med Boy som jag fick en riktigt bra ridkänsla på bitvis igår. Klurig att rida när han ändrar sig hela tiden. Man ska vara glad för utveckling.

Vi tränar på med öppnor och slutor.


SM i dressyr närmar sig med stormsteg och vi vill ju träna på bra innan. Jag hoppas ju också på NM och EM i sommar.

Sponsorer hittills inför mina mål 2017:
Lilla Veterinärinrättningen Skara, Traudi Björling, Stuteri Micks Falköping, Kungsbacka Bilservice Kungsbacka, Mörk & Söner Götene,  Åkessons Bil Götene, Engblom Stable Kvänum, Thelin Data Lidköping, Divorceyourhorse, Designs By spirits, Stall Sjöholmen Bjärnum, Jacson, Emma Lindqvist,
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0