25/5 2017 3:e tävlingsdagen i Norge - bilder

Då var den tredje och sista dagen här och jag ville verkligen inte att det skulle ta slut...

Kür skulle ridas och jag kollade de första 3 starterna och jösses vad deras hästar for omkring okontrollerat på banan, varför vet vi inte men vi tror det knäppte i en högtalare. 

Bara att bita ihop och lita på att Money Boy tuffar på som han brukar.....

Värmer i ett ridhus

På banan, ni kan se den knäppande högtalaren närmast i bild.
 
Har fått startsignal, en klapp på kungen sen kör vi

Jag tycker att jag lyckades hålla honom bättre lösgjrd denna klassen och det var mitt mål efter andra starten. 


Det var det för denna gång i Kristiansand Norge!
 
Vi fick ihop 71,125% och blev 2a utanför placering. Fick beröm för musik och speakern tyckte musiken, Abba, var självklar för en svensk liksom låten Money Money Money :)

Efter detta packade vi ihop alla saker och påbörjade resan hem till Sverige. Lite sorgligt men samtidigt alltid skönt att komma hem. Money Boy är efter detta mycket pigg och glad hemma men jag har vilat honom i några dagar ändå. Dags att jogga igång snart.

Stort tack till:
Sponsorer hittills inför mina mål 2017:
Lilla Veterinärinrättningen Skara, Traudi Björling, Stuteri Micks Falköping, Kungsbacka Bilservice Kungsbacka, Mörk & Söner Götene,  Åkessons Bil Götene, Engblom Stable Kvänum, Thelin Data Lidköping, Divorceyourhorse, Designs By spirits, Stall Sjöholmen Bjärnum, Jacson, Emma Lindqvist,


 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0