26/3 2017 Vilka dagar!

Vilka dagar vi har haft. Jag vill helst inte vakna upp ur denna bubbla :) :)
 
Vinst internationellt på 71%..... ja vem kunde ens ana nåt sånt. Placerad som nr 3 dag 2 på 68,36%..... och sen som om inte det var nog så tog vi hem meetingpriset för högsta procent under tävlingsdagarna totalt.

Alla svenska ekipage var otroligt duktiga och jag är stolt att ha dem som mina vänner! 


Vi har bilder från tävlingen som jag kommer visa er i inlägg. Inte den bästa kvaliten men ni kan se vad det föreställer i alla fall. 

Sen hemma får Moa ta emot pris i mitt ställe till Money Boy som Årets stjärnskott i New Forestföreningen 2016!

Vem kunde ana denna utveckling när jag för snart 3 år sen fick hem min älskade Money Boy "Kung Boy"????

Jag är så tacksam för att jag har en sån diamant i stallet och sen att jag har de bästa tränarna, Emma Lindqvist och Traudi Björling!  STORT TACK!

STORT TACK OCKSÅ TILL MINA SPONSORER!!!!!

 



Kommentarer
- Sara

Grattis Sandra !
Ni är så värda detta du och Boy

Svar: Tack ❤❤❤❤
Sandra Wickström

2017-03-26 @ 17:10:01
- Pernilla

GRATTIS. Du är bäst - det har jag sagt länge! Otroligt roligt att det går så bra för dig. Hårt arbete lönar sig verkligen. KRAM

Svar: Tack! ❤❤🌟🌟
Sandra Wickström

2017-03-26 @ 18:11:18
Blogg: http://pernillaodlund.se
- Anonym

Grattis 👍 har med New forest

Svar: Tack
Sandra Wickström

2017-03-26 @ 21:08:14
- Anneli A

Stort grattis igen o igen i igen ... trägen vinner ... som ni kämpar i ur o skur ... du har en stor talang Sandra .... ich en jättefin ponny ❤😘🌟

Svar: Stort tack. Blir tårögd när jag tänker på hur fin han var särskilt 1a klassen!
Sandra Wickström

2017-03-26 @ 21:34:10
- Erika

Stort Grattis Sandra!!
Grymt bra jobbat :)

Svar: Tack snälla!
Sandra Wickström

2017-03-27 @ 09:41:48
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se
- Anna

Grattis till de fina resultaten!

Svar: Tack!
Sandra Wickström

2017-03-27 @ 19:10:46

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0