16/3 2017 Jobbade igår

Följande hästar jobbade igår:

Collin
Jag fick en fantastisk känsla på prinsen igår <3


Efter Collin var det dags för några småstjärnor:
Harry Barry

Harry gick ett pass med Nicole. Nicole utvecklas hela tiden, så roligt.
Denna fantastiska ponny kan jag fräsa runt med på terrängbanan och han går lika bra nybörjare, Harry är till salu!
 
Matteus
My red på sin favorit - Matteus. Vem älskar inte den ponnyn?!?

Pumpan
Moa red Pumpan igår och hon älskar den lille killen. Han är lite tittig på allt nytt hemma men han har alla 4 på marken det gillar vi! Provade en hoppsadel på honom för planen är lite hoppning också. Pumpan är till salu!


Cristalls Moviestar "Molly"
Molly fick gå med Baucherbett igår. Hon är starkare på det men bättre än med vanligt bett. Att hon slår ur form i galoppen är en styrkefråga och den kommer. Denna lilla donna skulle behöva galoppera på tygeln med övergångar trav-galopp-trav-galopp ett tag med krav på att vara på tygeln. Så har vi jobbat med de flesta hästar och det stärker upp dem ganska fort. Jag gillar verkligen ponnyn!

Emi
Mimmi red ett pass på banan. Hon ville gärna slå ur form igår men med tålamod och övergångar så fick hon ge sig. Ingen ide att bli irriterad utan bara vänta ut det.

Chanel
Gick ett pass på banan med Moa. Tycker synd om Moa som verkligen älskar sin ponny som nu är till salu.

Hoopy
Jag red Hoopy på banan. Igår var han med på allt jag bad om och han tycker det är kul. Jobbade med förvänd galopp och samling.
Varierad träning är viktigt för att Hoopy ska vara glad och arbetsam.

Stings Testarossa "Guling"
Guling fick gå ett pass på banan med Mimmi. Han kan röra på sig!
Igår när Mimmi skulle visa nåt med armen när hon satt på honom så blev han rädd och for iväg. Då vet vi det. Ta av jackan och ge den till någon på backen är inte ett alternativ för denna kille än.


Typiskt att han ska stå fel med benen på denna bild:
 
Jag hoppas jag fick med alla det är så lätt att missa att skriva om någon.

 




Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0