5/6 2017 Missat att tala om...

Jag har helt missat att här tala om att jag och min 10-åriga Money Boy är nominerade till NM och EM i ponnydressyr!

En stor dröm jag haft har gått i uppfyllelse!
Kanske inte låter så stort men för mig är det jätte stort... vi tog oss hit själva! Jag har utbildat Boyan själv och det är jag stolt över. En "Volvo" funkar i toppen också ;)

Kan inte med ord beskriva vad min ponny betyder för mig!

Vi började i LB1 för 3 år (kom till mig i början av maj 2014) sen och har nu i ett år varit med i topp 10 i dressyr på D-ponny.


2014
1/5 kom Boy till mig
1/6 gjorde våra 2 första starter tillsammans
I oktober var vi kvalade och klara för nationell nivå

2015
I feb startade vi vår 1a nationella tillsammans.
På sommaren red vi vårt 1a SM tillsammans och tog oss till A-final

2016
Detta året placerade vi oss på nästan alla nationella tävlingar.
Tog ett Falsterbo-kval men fick inte rida där pga för tätt inpå NM :(
Red semi-final för SIHS
Red NM i Finland och fick med oss ett lag-silver hem. Boys sadel byttes ut efter NM.
Nominerad till EM
Blev 4a på SM i juli

2017
Vi får se vad jag kan skriva att vi varit med om när 2017 är slut..... hittills:
Startade internationellt i Ypäjä i Finland och vann klass1 och blev 3a klass 2
Startade internationellt i Kristiansand Norge i maj och blev 3a i klass 1.
Vunnit 2 SIHS-kvaltävlingar
Nominerad till NM och EM.
 
Älskar min ponny över allt annat och viktigast är att han mår bra!

Tack Boyan och världens bästa tränare Emma Lindqvist såklart, utan er hade vi inte varit här och jag hade inte uppfyllt mina mål!

Hoppas att jag sen kan skriva att vi fakiskt red NM eller EM :)
Extra kul att rida i lag då denna sporten är väldigt ensam annars.



Sponsorer hittills inför mina mål 2017:
Lilla Veterinärinrättningen Skara, Traudi Björling, Stuteri Micks Falköping, Kungsbacka Bilservice Kungsbacka, Mörk & Söner Götene,  Åkessons Bil Götene, Engblom Stable Kvänum, Thelin Data Lidköping, Divorceyourhorse, Designs By spirits, Stall Vuo/Stall Sjöholmen Bjärnum, Jacson, Emma Lindqvist,

 

Kommentarer
- Anonym

Du är verkligen värd alla framgångar sandra❤ Vet ingen som är så engagerad och så målmedveten som du❤ Heja dig och hela teamet❤❤❤ / Anki

Svar: Tack Anki ❤❤❤
Sandra Wickström

2017-06-05 @ 08:36:03
- Stina

Kanske inte så stort?? Det är ju det absolut största man kan göra på ponny. Du är så värd det och jag hoppas du får rida!

Svar: Tack snälla!
Sandra Wickström

2017-06-05 @ 20:17:13
- Mikaela

Så awesome!!

Svar: Tack ❤❤❤
Sandra Wickström

2017-06-05 @ 22:24:21
Blogg: http://orsin.blogg.se
- Erika Pettersson

Verkligen wow alltså duktigt jobbat Sandra 👍😀

Svar: Tack Erika!
Sandra Wickström

2017-06-05 @ 22:43:23
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0