29/6 2017 Onsdag

Min onsdag sprang på.
Började i stallet och sen kom Emma och då red jag Hoopy ett pass.
Hoopy jobbade på riktigt bra och jag ser fram emot att få starta honom snart.

Intervju
Efter Hoopy var det dags för intervju, en tidning kom hem och pratade med mig. Emma var kvar och vi passade på att ta ett pass på Money Boy också :)

Småstjärnorna
På eftermiddagen kom Nicole och red en lektion. Duktig tjej som utvecklas mycket just nu.

Funderar på att ha ett litet "läger" nästa vecka för mina småstjärnor. Vad tror ni om det?

NM 2017
Idag torsdag börjar NM för dressyrekipagen och vi hejar på hemifrån. Tur datorn/telefonen finns så man kan följa. Sverige har ett C-ponnylag och ett D-ponnylag. You go girls, go Sweden

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0