29/6 2017 Money Boys SM, dag 3 final

Så var då dags för final på SM och vi tog oss till A-final vilket jag inte räknade med i början av vårt SM pga uppladdningen.

På väg mot vår sista start på SM 2017

Värmer
Denna dagen hade jag hjälp av Emma som jag pratade med i telefon under uppvärmningen. Hon ser inget utan bara pratar med mig. Lite svårt för jag måste verkligen kunna förmedla hur allt känns och det är inte min starka sida.

Extra kul att värma samtidigt som Maja


På väg mot collect och tävlingsbanorna

Det var så skönt att kunna behålla lugnet på värmningen och sen ta med det till tävlingsbanan, Tack Emma!
På banan

Dag 3 final
Vi fick vi ihop 70,000% i våran ABBA-kür och slutar på en 5e plats i klassen och en 5e plats i totalen.

Vilket SM Money Boy bjuder på trots allt!


Sponsorer hittills inför mina mål 2017:
Lilla Veterinärinrättningen Skara, Traudi Björling, Stuteri Micks Falköping, Kungsbacka Bilservice Kungsbacka, Mörk & Söner Götene,  Åkessons Bil Götene, Engblom Stable Kvänum, Thelin Data Lidköping, Divorceyourhorse, Designs By Spirits, Stall Vuo/Stall Sjöholmen Bjärnum, Jacson, Emma Lindqvist, Stall Nils Stridh Svensson, privatpersoner som swishat, 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0