27/6 2017 Collin utvecklas

Red ett bra pass på känsliga Collin igår.


Här är det viktigt att jag inte rider upp honom för mycket i formen i början för då har jag jobbigt med att få honom lösgjord.

Jag red mycket galopp i gårdagens pass och vi bytte galopp över bom då och då men oftast bad jag honom bara gå över bommeen utan att göra byte.

Vi är absolut inga experter och jag lär mig samtidigt som jag ska lära Collin så be nice!

Roligt har vi!
 

Denna känsliga lättlärda kille är fantastisk! Glad att jag får utbilda honom och samtidigt lära mig.

 

Kommentarer
- Stina

Vilket fantastiskt ljus i bilderna!

Svar: Tack!
Sandra Wickström

2017-06-27 @ 21:55:43

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0