24/6 2017 Uppladdning?

Hur laddar man upp sig själv och hästen för ett mästerskap?
Jag vet inte egentligen men Boyan går bäst om han inte har långt tävlingsuppehåll. 

Vi har inte fattat det hemma än måste jag medge. Då och då slås man av att man är uttagen till att rida EM... jösses det är stort för oss.
 
Hur skulle du ladda upp?


Sponsorer hittills inför mina mål 2017:
Lilla Veterinärinrättningen Skara, Traudi Björling, Stuteri Micks Falköping, Kungsbacka Bilservice Kungsbacka, Mörk & Söner Götene,  Åkessons Bil Götene, Engblom Stable Kvänum, Thelin Data Lidköping, Divorceyourhorse, Designs By Spirits, Stall Vuo/Stall Sjöholmen Bjärnum, Jacson, Emma Lindqvist, Stall Nils Stridh Svensson, privatpersoner som swishat, 

 

Kommentarer
- Emelie

Vart går EM? Jag har inga erfarenheter själv om hur man laddar för mästerskap, men jag tänker att man borde inte göra en massa special, hålla fast vid de rutiner man har. För hästen är det ju en tävling som vilken annan...

Svar: Jag tänker som du. Göra som vanligt hästar är ju värddjur. Em för ponny går i Ungern..
Sandra Wickström

2017-06-26 @ 12:30:50
Blogg: http://exaequestrian.wordpress.com

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0