23/6 2017 Penclose Promise på SM

Penclose Promise har nu avslutat sin ungponnyfinal på Hammarö och hon var riktigt duktig!

Vi kvalade in sist som kom med och hon mötte väldigt fina  4-års gångartsponnys. Promise slutade totalt 9a i finalen och man kan nu säga att Ann har den 9e bästa 4-åriga ponnyn i Sverige i dressyr och jag får rida och vara med och utbilda henne. 

Promise är egentligen 5 år men har fått ett föl förra året så då får de gå bland 4-åringarna. 

Jag är jättenöjd med Promise som gick riktigt bra den helgen. Orken fanns och hon var glad och positivt. Hennes box stod inte på bästa stället direkt men det löste sig och Promise lugnade sig.

Stort tack till ägaren Ann Wadström som lät mig vara med att utbilda och tävla Promise. Planen för Promise är nu att bli mamma igen. 

 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Härligt va roligt för er alla 😀

2017-06-24 @ 16:36:05
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0