22/6 2017 Chockad och tacksam!

Jag och min familj är chockade och sänder er ALLA ett stort stort TACK!

Detta möttes jag av idag på facebook:

 

Det plingar i mammas mobil hela tiden säger hon. Mamma jobbar just nu så jag vet inte mer än så men jag vill tacka er!

Världen är full av fantastiska människor.

Att åka till EM i dressyr med alla dessa grymma ekipage är mitt största mål på min ponny Money Boy som jag utbildat själv. Många som kommit fram och gratulerat på SM har sagt att det är extra roligt att vi får åka eftersom jag gjort jobbet själv på en ponny som många inte trodde på.... med fantastiska tränare som Emma Lindqvist och Traudi Björling så är allt möjligt!.

Jag vill till alla med en dröm säga:

Tro på din häst,  jobba hårt, omge er med bra tränare så kommer du ta dig hela vägen. Kan jag kan du!

Enda tråkiga med vår sport är att det är så fruktansvärt dyrt.

 50.000 kr

är en siffra som vi hört att det kommer kosta minst och det förvånar mig inte alls då det kostade över 25.000 kr på NM förra året. 

Min familj gör allt för att göra min dröm genomförbar det vet jag men ni vet inte hur skönt det känns att få hjälp....

Jag är i chock gråter och skrattar om varannat!

MITT STORA STORA TACK TILL Er ALLA!

Detta blir ert EM som ponnymamman också skriver :)

Ni kan följa oss på bloggen

http://motosidressyr.blogg.se

instagram  @01sandraaw  @wickströmsutbildningsstall  @70mariew

samt våra FB-sidor

Sandra Andersson Wickström

Marie Wickström

Stort tack, älskar er!

 
 
 

 

 

Kommentarer
- Anonym

Har bidragit med en slant till ert äventyr🐎🇸🇪❤ Du är så duktig och speciell❤ så tacksam att du red Molly på ungponny SM🇸🇪Kram Anki

Svar: Jag är så tacksam att jag fick äran att rida henne! Ni är fantastiska. Kram
Sandra Wickström

2017-06-22 @ 13:55:33
- Så roligt Sandra! Det är du väl värd 💕 Kram Camilla och Robban

Camilla

Svar: Tack ❤❤❤
Sandra Wickström

2017-06-22 @ 17:09:02
- Anneli A

Kommer bidraga oxå snart ❤ klart du ska få uppleva EM ... sån lycka !! Du fattar va duktig du är ❤❤💪🏼💪🏼

Svar: Tack ❤❤ Svårt att ta in att vi är uttagna i My mer svår konkurrens. Jag bara njuter just nu av hur fina människor det finns i världen!
Sandra Wickström

2017-06-22 @ 20:37:22
- Erika Pettersson

Så härligt hoppas verkligen ni kommer iväg😁

Svar: Ja nu ska det gå bra! Ungern nästa!
Sandra Wickström

2017-06-24 @ 16:41:15
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0