1/6 2017 Vilken tävling har det gått bäst på?

Att svara på frågan "vilken tävling har det gått bäst på?" är inte det lättaste, alla tävlingar har sina höjdpunkter... 
Men efter eftertanke så måste det ändå bli SM 2016 i Dagstorp Skåne.
Ny sadel på Boy och jag höll ett bra fokus.

Dag 1 red vi ihop 70,04% i FEI Lagtävlansprogrammet
6a av 46 starter

Dag 2 red vi ihop 70,77% i FEI Ind.Mästerskapsprogrammet
8a av 45 starter

Dag 3 A-final 72,3% med min "Taylor Swift" kür
4a av 15 starter, Totalt också 4e placerad i totalen!

4e bäst i Sverige på ponnydressyr upp t.om 16 år! Mitt mål för 2016 var topp 5 på SM


----------------------------


Den internationella tävlingen i Ypäjä i mars 2017 är också en höjdpunkt!
På denna tävling lyckades jag hålla ett bra fokus också trots strul när jag skulle in i collecting ring dag 2.

Dag 1 red vi ihop 71,00% i FEI Lagtävlansprogrammet
1a av 13 starter

Dag 2 red vi ihop 68,36% i FEI Ind.Mästerskapsprogrammet
3a av 12 starter

Meetingvinnare med högsta totala poäng, Ypäjä
 

---------------------------

Vilken ponny jag har <3 
Jag värdesätter inte bara procenten utan jag har vägt in ridkänslan och min egen känsla i detta. Det är en fantastisk känsla att kunna rida Money Boy lösgjord och på hugget inne på tävlingsbanan och den känslan önskar jag verkligen att mina småstjärnor får uppleva! Oslagbart.
 
Sponsorer hittills inför mina mål 2017:
Lilla Veterinärinrättningen Skara, Traudi Björling, Stuteri Micks Falköping, Kungsbacka Bilservice Kungsbacka, Mörk & Söner Götene,  Åkessons Bil Götene, Engblom Stable Kvänum, Thelin Data Lidköping, Divorceyourhorse, Designs By spirits, Stall Sjöholmen Bjärnum, Jacson, Emma Lindqvist,
 

Kommentarer
- Ella

Alltså wow så fina hästar du har! :)

Svar: Tack!
Sandra Wickström

2017-06-01 @ 14:34:00
Blogg: http://hovet.webblogg.se/
- Ebba Carlström

Grymma är ni! :D

Svar: Tack 😀
Sandra Wickström

2017-06-02 @ 15:47:28
Blogg: http://ridingbyebba.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0