1/6 2017 Härliga hästar!

Cristalls Moviestar "Molly" är hemma hos mig några dagar för träning och det är så roligt att hålla på med henne.

Igår blev det ett pass som var utan krångel alls från Mollys sida. Molly taggade ju till inför hoppningen med Nils i tisdags lite mer än vanligt men igår var hon mer som vanligt.
Molly med annat träns och bett plus hoppsadel :)

Tänk vad denna häst utvecklats på kort tid! Kvalad till Ungponny-SM för 5-åringar men vi vet inte än om resultaten räcker. Hoppas men det är en stor vinst att vi ens kvalat efter så kort tid tillsammans.

Idag är planen hoppning igen för att ge Molly variation och få kvicka starka bakben i en förlängning.


Dammens Pumpkin "Pumpan"
Pumpan har varit hos oss för utbildning i några månader nu och på söndag åker han hem igen. Trist men så är det när man utbildar andras hästar. Vi kommer sakna denna killen mycket!

Hoppas att han kommer till en ryttare som varierar dressyr och hoppning i framtiden för detta är en dubbeltalang!
 
 

Kommentarer
- Anonym

Du är så fantastiskt duktig Sandra❤ Du o Molly är så fina❤/Anki

Svar: Tack superAnki ❤❤❤
Sandra Wickström

2017-06-01 @ 18:35:05
- Carro

Han har varit fantastisk den ponnyn! ❤ Och jag tackar er för att jag får tagit del av honom. Ses ikväll Pumpan😉

Svar: ❤❤❤
Sandra Wickström

2017-06-02 @ 16:11:06
- Anonym

Är pumpan ändå. FOrtfarnde till salu?

Svar: Hej. Pumpan är såld.
Sandra Wickström

2017-06-20 @ 11:18:05

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0