12/6 2017 Rider 3 st på SM

Nu kan man verkligen räkna ner till SM i dressyr, som det ser ut nu kommer jag rida 3 st.

Kvallistor kan ni hitta här.

Penclose Promise
Aktuell att gå ungponnyfinal för 4-åringar. Kvalad och ligger sist på listan. Promise kom med!!!!!
Ägare: Ann Wadström
 

Cristalls Movisestar "Molly"
Molly är klar att få gå finalen för 5-åriga ungponnys.
Ägare: Isabell Fredholm och Anki Jonsson

Money Boy
Kungen ska såklart gå SM. Jag längtar!
Kategori D grupp 1 vi ligger på 5e plats.
Drömmen vore att göra ett bra SM som kan ge en plats i laget för NM och EM. Jag drömmer vidare :)

Så tacksam att jag har så fina hästar att tävla, tack för förtroendet.
Jag lovar att rida och visa hästarna så bra jag kan!!!
 

Kommentarer
- Anonym

Och vi ska ha så roligt😅 vi vet ju att ni är topp 12 och bara det är ju en seger😍😍 kram Anki

Svar: Ja det är bara bra det! 🌟🌟🔝🔝
Sandra Wickström

2017-06-12 @ 09:27:43

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0