7/7 2017 Sandro Se

Igår var det dags att rida Sandro Se för Emma igen. Lika bra att köra på så att jag vet att jag är inne på rätt spår i träningen.

började med trav i båda varven och sen fick jag galoppera i lätt sits för att komma igång. Då fungerade byten ganska bra också :) 

Jag gillar honom och han verkar gilla att jobba. Han blir aldrig sur på mig eller så även om jag nån gång fått säga till honom. Vid utgången på ridbanan så stannar han gärna av om jag inte är på och påminner om vem som bestämmer om det. Kör fortfarande utan sporrar och det fungerar bra. Jag tror han kan se jobbigare ut att rida än vad han är. 

Idag fredag ska Sandro få en vilodag helt från ridning bara skrota i hagen. 

Efter passet skrittade vi ut i skogen tillsammans med Mimmi och Idyllens Zero "Nollan" 

Blev en liten tur då äckliga smådjur förstörde för oss. 


Kommentarer
- Erika

Så mysigt med en uteritt, men sommaren är hemsk med alla dessa jäkla odjur som bits o förstör :/

2017-07-07 @ 15:55:00
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0