4/7 2017 Välkommen Sandro SE!

Jag har blivit med en storhäst! 

Vi hälsar Sandro välkommen och han ska bli en av mina tävlingskamrater är det tänkt. Först och främst juniorklasserna. Collin tänker ni nu... jo han är kvar och han ska matchas i lugn och ro.
Sandro kommer vi ha på foder och han ska bli lite av en läromästare till mig och han kan grejerna som han ska kunna för juniorklasserna. 

Sandro är till salu om rätt ryttare dyker upp.

Sandro SE
född 2004, ca 1,65
SWB
e.sandro Hit
u. Warthe
ue. Calypso II
Uppfödare: Marion Menk
Ägare: Ulrika och Peter Nolåker, Västra Tunhem

Kom till oss 3/7 2017 

Kommer bilder inom kort.


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0