2/7 2017 Våran lördag

Lite sovmorgon och det var riktigt skönt!

Jag och mamma gjorde stallet och vi kollade också på ponnyküren på NM på datorn.
Grattis till guldet C-ponnylaget och grattis till silvret D-ponnylaget.

Jag och Mimmi började sen med Rally-Kalle eller Kämpe Rask som han heter. Go ponny som vill göra rätt! Tyvärr inga bilder från det passet.

Hoopy
Jag red sen ett pass för Emma på Hoopy. Han kändes fin. Jag fick jobba med en linje som jag skulle göra ett enkelt byte på men det löste sig till slut. 
 

Dinelli
Mimmi red Dinelli som blivit såååå mycket bättre i ridningen efter equiteraput Lotta <3


Money Boy
Jag red ett pass på Boy för Emma och jag är så nöjd med min kung. Han är nu så stark att han klarar av att göra galoppiruetter.


Idyllens Zero
Mimmi tog ett pass med Zero. Fantastiskt trevlig kille!
 
Curre
Curres sårskada läker fint och han kan snart vara utan bandage. Ska bli så kul att börja jobba med honom igen.

Collin
Fina fina Collin som idag var ganska lugn på banan. Bara ett skutt... inte illa. Beror det på värmen eller droppana? Vem vet...
 


 




Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0