20/7 2017 Följer ni mig/oss?

Ni vet väl om att ni kan följa oss på andra ställen? Kan ju vara bra att veta nu när vi är på väg till EM och jag inte uppdaterar så flitigt på bloggen kanske.

Instagram konton:
01sandraaw
70mariew
wickstromsutbildningsstall

Snap konton:
sandra_quest
mariewick70

Vi har också Facebook som de flesta ;)
Moa Andersson
Miriam Olsson
Urban Andersson
Sandra Andersson Wickström
Marie Wickström

Sponsorer hittills inför mina mål 2017:

Lilla Veterinärinrättningen Skara, Traudi Björling, Stuteri Micks Falköping, Kungsbacka Bilservice Kungsbacka, Mörk & Söner Götene,  Åkessons Bil Götene, Engblom Stable Kvänum, Thelin Data Lidköping, Divorceyourhorse, Designs By Spirits, Stall Vuo/Stall Sjöholmen Bjärnum, Jacson, Emma Lindqvist, Stall Nils Stridh Svensson, privatpersoner som swishat, 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0