14/7 2017 Sandro

Jag håller på att lära känna Sandro och jag gillar verkligen honom mer för varje dag.

Igår när jag hoppade upp efter hans 2 dagars vila så är han precis lika lugn som innan och han gnäggar när jag hämtar honom i hagen. 

Jag har fortfrande lite svårt att få ihop hela honom när jag rider. Jag har inte hittat alla knappar än och förväntar mig inte att göra det på kort tid men man kan ju önska.

Börjar jobba med skolorna

Jag får ihop det då och då och det är sån skön känsla.
 
Jag styrde på ett hinder men han fattade verkligen ingenting och sprang rätt igenom ett kraftigt hinder på 30 cm.
Här är precis före vårt plockepinn.
 


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0