14/7 2016 Collin

Min fina kronprins Collin.

Jag red ett pass på banan och vi värmde och han höll sig lugn hela tiden sen så styrde jag på hinder och han var precis lika lugn som innan hoppet.

Håll alla tummar för oss för det verkar som om vi kommit på fodring mm för att lyckas hålla honom lugn så att han inte kastar sig helt plötsligt när man rider. Det underlättar mycket för då blir det inte avbrott i ridningen och man måste börja om. Jag är ingen tuffing i sadeln och jag tycker att det är jobbigt när hästar spänner sig och liksom låser sig.



 







Kommentarer
- Anneli A

Han blir mer o mer välriden o vet vad du vill ... han blir oxå äldre o förhoppningsvis lugnare i knoppen 😂👍🏼 ... Han är nog oxå en häst med mkt energi och han behöver göra nått lite varje dag kanske ,... duktig är du Sandra ... ❤👌🏼👌🏼

Svar: Tack 😍
Sandra Wickström

2017-07-14 @ 14:26:20
- Caroline

Vad fodrar du med? 😊

2017-07-14 @ 17:23:16

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0