28/1 2017 Uppvaktning

Idag har jag varit på Billingehus där Västergötlandsridsportförbund hade bjudit in mig och många fler på lite uppvaktning för DM och SM placeringar.
Jag har nog hamnat fel egentligen borde väl vara Hallands ridsportförbund eftersom jag rider för Särö RF men Förbundet är väl i hela Sverige så jag är glad och tacksam för uppmärksamheten. Tack!

Jag är nr 2 från höger som fått presenten och håller i den.
 
Denna fina fick vi :)


Grattis till alla och bra jobbat! Speciellt en kram till Lova (4a från höger) dressyr är grejen <3 

Mitt största tack till denna killen, utan honom ingen SM-placering
 

 

Kommentarer
- Anneli A

Grattis , va kul !! 😘

Svar: Tack
Sandra Wickström

2017-01-28 @ 14:56:30
- Fanny

Gud vad kul!
Hittade precis hit till din blogg, och jag måste säga att du är grymt duktig. Lycka till med allt!

Svar: Ja det var roligt att få lite uppvaktning :)Tack snälla!
Sandra Wickström

2017-01-28 @ 21:04:30
Blogg: http://mariasthl.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0