26/1 2017 Svar ang sponsring

Caroline har skrivit och frågat mig:

Förklara gärna hur och vad som man sponsrar med? Är det något man redovisar tex som företag förstår jag men som privatperson om man sponsrar måste man redovisa. Hoppas du förstår min kommentar.
-------------------------------------------------------------------------------

Tack för att du läser min blogg och din kommentar!

Jag har en flik "Mina Sponsorer" där jag kommer redovisa alla som sponsrat!  Här kan ni se det.

Jag sparar också ner inläggen i kategorier som passar, där finns bl.a Sponsorer, Sponsorer 2017 mm.
I inlägg som handlar om EM 2017 mm så kommer jag skriva ut vilka som sponsrar vägen mot mål 2017

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0