18/1 2017 Igår var det svårt

Igår var jag och tränade med Money Boy för Emma igår. Red ute i värsta snöfallet, vi var blöta efteråt kan man säga :)

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva passet utan jag säger bara "det var svårt"
Han känns väldigt fin stor del av passet men där emellan ska jag försöka få ordning på allt och det är svårt.
Ni som rider vet vad jag yrar om eller hur.

När detta inträffar så är det så skönt att ha Emma. Hon ser allt och känner av hur jag känner det.

När vi åkte hem så pratade vi om att jag ändå är så glad att det är jag som utbildar och utvecklar Boy själv även om det är svårt. Jag lär mig så otroligt mycket och det måste jag påminna mig om. Alla hästar lär man sig mycket av och det är ju det som är den stora behållningen.

Collin var iväg och fick nya skor igår. Här är bild från skoningen som mamma tog.

 

Kommentarer
- Ellen - tävlingsryttare

Förstår verkligen. Tänk om det var enkelt att rida ;)

Svar: Frustrerande men samtidigt det bästa.... 😍
Sandra Wickström

2017-01-18 @ 16:16:53
Blogg: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0