17/1 2017 Småstjärnor

Igår kom jag hem 16.00 och sen var det fullfart.

Började med en träning för Nicole.
Nicole red sitt 2a pass för mig och hon har gjort framsteg sen 1a gången.
Nicole har nått års erfarenhet från ridning nån gång i veckan och vi jobbar på grunder just nu. Mycket repetition av ridvägar som behöver sitta så att vi kan komma vidare.

När man har ridit ett tag så glömmer man av hur det var i början och hur mycket det är att hålla ordning på. Bildresultat för ridvägar


My
My red sen ett pass efter Nicole och här jobbar vi med form, bjudning, sits mm.
My red igenom Lc1 programmet det sista på träningen och ho är så duktig! Hon satt ner i traven hela programmen och kan vägarna glömde en enda sak och det är halten mitt i programmet. Ska bli så kul att få hjälpa henne och debutera på dressyrbanan!

Här kan ni se programmet uppritat som My tränar på

Stolt och glad kunde jag efter träningarna ta mig an min kronprins och kung.

 





Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0