3/2 2017 Dagens jobb

Slutar tyvärr sent på fredagar och då hämtade jag ut ett paket från en ny sponsor. Ni kommer såklart få se va fina grejer jag fått och jag kommer presentera företaget också så klart! 

Sen var det mat hemma och ut och lina Collin. När jag var klar med det så hade Mimmi Hoopy klar som jag bara kunde hoppa upp på. Mimmi gjorde i ordning honom efter passet också. Han känns fin nu men mycket jobb kvar. Konstigt va det tar liksom aldrig slut... når man en nivå som man satt som mål då vill man genast vidare.
 
Sen var det dags för My och Matteus att träna. De red igenom Lc-programmet och det går riktigt bra! Stolt över den lilla My och unga Matteus.

Jag önskar att My får känna på denna känslan snart:

Efter att det var klart så var det dags att rida Stings Testarossa "Guling".
Mimmi linar honom först och sen satt jag upp.
När det var dags för galoppen så blev han väldigt spänd i början och bockade men det var nog att det kom in en på banan och man ser inte det pga lampan och sen helt plötsligt står nån där. 

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0