26/2 2017 Full fart-vi älskar det

Igår var det full fart hemma.
Stallet gjordes och sen var det 100% i sadeln.

Stings Testarossa "Guling"
Började med att rida Guling som han kallas. En pigg kille som oftast har alla 4 benen i backen men idag var ett undantag. Jag skulle fatta galopp och han sparkar upp bakbenen rätt upp och då ramlade jag i gruset. Hoppade upp igen och red klart. 
 
Denice
Moa och Mimmi har hängt på lilla donnan innan men idag var debut att sitta helt i sadel och sen tog de några skrittsteg också. Det går framåt i stora steg.
 

 
Harry Barry
Carro red ett pass på Harry i solen! Solsken och Harry är allt man behöver för en perfekt dag <3
Harry är till salu.

Matrix
Moa red på Matrix i skogen. Vi tror att han ev har en vargtand för ibland reagerar han kraftigt utan att man gjort något. Kan ju vara bettet som stör då och då.
 

Chaneline
Moa red på sin hoppeponny Chaneline. Chanel eller Nellan som hon kallas är till salu. Maxad D
 

Money Boy
Så till min fina kung. Efter passet med Traudi igår så började jag att lösgöra bogar och sen red jag som vanligt. Jag får påminna mig själv om att rida med bättre armar.
 

Hoopy
Mimmi red ett bra pass på en glad Hoopy!
 

Matteus
Underbara lilla ponny <3 
 
 

Schamoon
Schamoon fick idag gå med en ny liten ryttare som ev ska hjälpa till hos oss. Elsa hette piloten på henne.

Solvey "Spetan"
Elsas tvillingsyster Nellie fick rida ett pass på Spetan. Jätte duktiga tjejer båda två! 

Valentina
Hon är en rolig ponny att rida och jag tycker hon utvecklas för varje pass jag rider. 
Valentina är till salu. 
 

Carisma
Moa linade en glad och nöjd Carisma. 

Miss Mazarin
Ny ponny kom hit igår, Miss Mazarin 4 år. Hon är väldigt trevlig. Ska bli spännande att se var detta tar vägen. 


Jag har många bilder från dagen att visa er men vi sparar på dem lite. 

 
 

Kommentarer
- Anonym

Lite mer info om Nellan?

Svar: Hon är 8 år slutmätt 1,48Bra allroundponny som trivs bra i fälttävlan. Moa har gjort jobbet själv med henne från inridning till nu. Sent inriden.
Sandra Wickström

2017-02-26 @ 18:24:59
- Anonym

Tack så jätte mycket:) vart ligger den i utbildningsnivå?

Svar: P70-80 i fälttävlan. Lb-lc i dressyr och lc-lb hopp
Sandra Wickström

2017-02-26 @ 22:10:12

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0