23/2 2017 I onsdags var vi och hopptränade

I onsdags var vi och hoppade 3 stjärnor. Mamma lyckades skriva fel datum på filmerna såg jag men det spelar ingen roll.

Vi som red för Elin Gransdotter:

Moa-Spetan
Mimmi-Schamoon
jag-Valentina

 

Jag & Valentina

Valentina får största stjärnan av alla igår. Sist hon var i ridhuset på Grevagården så hamnade hon i \"chock\" över alla inomhusterränghinder och blev väldigt försiktig, Moa hade ingen lätt träning på henne då. Idag lossnade mycket av det. Visst hon tittar på hindren men jag får över henne utan mycket övertalning. Nu är vi på banan igen! Hon är så himla rädd om sig och blir då lite av och på, hon behöver support hela vägen fram till hindret och över. Rolig ponny som vi tror mycket på i framtiden. Till salu till rätt satsande familj.

Moa & Solvey "Spetan"

Spetan är en rolig häst. Inte så stor kanske runt 1,60, fullblod som är så snäll så snäll. Hon har inte hoppat mycket och hon passar Moa. Till salu!

Mimmi & Schamoon

Schamoon är en arbetsglad liten häst som är rolig att rida. Hon vill inte stå i en hage och titta utan honv vill jobba. Vi vet egentligen inte nåt om vad hon gjort innan utan vi får leta fram det. Hon verkade inte så jätte utbildad i hoppning men hon byter galopp. Till salu.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0