8/12 2017 Torsdag

Vilket trist väder, gegge gegga regn blötsnö osv. Lika för alla runt om men dt gör en inte extra glad direkt. 

Smurre

Igår var det en ny arbetsdag för Smurre. Jag och Moa var mer förberedda på hans bus och testande. Gick riktigt bra idag. Tack Moa.

Curre och Collin

Fick jobba på lina idag. 

My & Matteus

Jobbat med Mys sits och att hon ska rida hela tiden. Viktigt att kunna ha fokus och inte tappa hästen i form bjudning. Glömde ge henne läxa men den är att hon jobbar på att fokusera och inte släppa och åka häst.

Wizt 

Igår var det första gången som Wizt tränade för Emma. Var i ridhus och jag red på tränsbett och utan sporrar. Fick rida det "gamla vanliga" att få honom mer kvick och ihop. I slutet red jag igenom MsvC1 och MsvB2 och det gick ok. Tror att Emma tyckter vi är en bra match det kändes så. 

Hästar på väg in=mycket jobb

Det är många som vill lämna sina hästar hos oss nu och det är ju jätte kul men tiden ska räcka till alla. Tänk va perfekt det vore med en praktikant som kunde hjälpa oss. 

Love my life!


Kommentarer
- Sanna

Snyggt! Låter superkul med så många på väg in :)

Svar: Det är roligt! ☺
Sandra Wickström

2017-12-08 @ 14:20:00
Blogg: http://https://www.sannajohansson.com

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0