7/12 2017 Din/dina tränare

En av de 3 av de viktigaste i ditt team runt dig i en satsning är din/dina tränare tycker jag.

Jag vill lyfta min Emma lite: 

Utan Emma tex hade inte jag stått här med så mycket erfarenhet som jag har idag. Tänker jag efter så har jag och Boyan gjort allt man kan på ponny inom dressyren. Vi har inte startat Falsterbo men vi kvalade in 2016. Vi hade inte presterat så jämt över hela 2016 plus 2017 utan hennes tanke och engagemang i träningen. 

Emma är otroligt noga med lösgjordhet och styrka, kan inte påstå att vi ofta rider program/programdelar utan vi jobbar på med samma som vanligt. Sakta men säkert stärker sig hästarna och vi tar stora kliv framåt.

Emma är engagerad och pushande. Överöser en inte med beröm direkt men man blir alltid glad av träningen och extra glad över framstegen. Emmas träningssätt passar mig perfekt. 

Två av de viktigaste i min satsning, Emma & Mimmi

Jag märker nu att jag tränar mina elever på samma sätt. Hoppas verkligen att mina elever upplever framsteg som jag gör med Emma. 

Jag tror inte att man kan utvecklas optimalt om man inte tar hjälp. Man måste vara beredd på att ta kritik både bra och dålig. Utan kritik ingen framgång. Sen måste du själv träna vidare på det jobb man påbörjat hos tränaren. 


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0