27/12 2017 Slut på firande

Igår tog vårat julfirande slut och fokus på jobbet istället.
Jag har fått julklappar och vi har ätit god mat och godis. Bästa julklappen var ju Wizt som ni säkert kan förstå. Jag är väl medveten om att många inte kan få julklappar eller ens mat på bordet och bara tanken är fruktansvärd. Finns mycket att vara tacksam över! 

Puzzel
Red Puzzel som ägs av Felicia Jonsson. Denna ponny blir bara bättre för varje ridpass. Otroligt bra ponny som ger en härlig ridkänsla. Till salu. 

Matteus
Matteus gick ett pass med mig. Alltid lika rolig. Otroligt pigg och arbetsglad.

Kru-Ellen & Aronia
Jobbade dessa damer på lina. 

Melodi (som kallas Mimmi egentligen men det går ju inte hos oss....)
Vi jobbar just nu med kondition och det är en roolig tjej att jobba med. 

Curre
Jobbade ett pass på banan. Så rolig att rida. Går på Baucherbett nu och det går bra. 

Vädret var inte lika fint som på bilden kan jag tala om ;)  Blåst och regn.

Wizt
Mamma körde mig och Wizten till ridhus för det blåste storm och regnade. Det är skönt med ridhus då. Han är så rolig att rida, tänk att jag äntligen har en läromästare att rida. Helt fantastiskt att få prova hur det är att rida nån som redan kan. Vilken skillnad mot att försöka lära sig själv och sen hästen. Tack fam Kristina Elner och mamma & pappa! 


 




Kommentarer
- Jennie

Så fin häst.

Svar: Tack, jag håller med ☺😍
Sandra Wickström

2017-12-27 @ 13:52:20
Blogg: http://minbloggsida.webblogg.se/?tmp=610596

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0