3/8 2017 My & Collin

Nu har vi kommit hem efter EM och vardagen tog vid direkt. Jag ska försöka uppdatera bloggen bättre nu. Ska ta en funderare på om jag ska fortsätta bloggandet också jag är lite tveksam.

Igår var det dags för Collin att få komma igång igen och planen var ett joggpass på honom.

My var hemma så hon fick börja skritta fram honom. Skritten gick kanon så det blev så att hon red ett helt pass på kronprinsen :)

Så här lycklig blir man när man rider Collin.

Inte illa att denna kille som nu är riden totalt 1 år av sina 6 år i livet kan gå så fint med My 9 år på ryggen och faktiskt lyssna. Childrenklasserna dök upp i mitt huvud.....

 

Kommentarer
- Anonym

Fortsätt blogga! Din blogg är så bra och den är jätterolig att läsa!!

Svar: Tack!
Sandra Wickström

2017-08-04 @ 15:53:39

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0