29/8 2017 Show fälttävlan på Heden i Gbg på EM

Som jag skrivit om förut så har jag varit med och visat upp fälttävlan i paddocken på Heden nu under EM i Göteborg, Nu ska jag visa er showen vi var först ut i.

Väldigt proffsigt planerat och genomfört av Elin med familj!

Vi var 3 ryttare som fick hoppa var sin liten bana med terränghinderl.
Hedda Ella och jag hade så roligt må ni tro!


Vem kunde tro att min dressyrkung skulle få visa terränghoppning och då på en Show på Heden i Göteborg under EM?!

Jag har inte hoppat Boy mer än studs under hela 2017 fram till EM i Ungern. Efter EM så var vi på träning inför detta hemma hos Elin med familj och då fick vi prova. Nåt stopp på en kista fick vi annars gör han det jag ber om. Han är fantastisk!

Bjuder på filmen, be nice!


Efter showen så fick hästarna gå in i sina boxar igen och några timmar senare när vi ska kolla till kungen så är han helt utslagen i boxen

Han kan konsten att slappna av som Göran sa :)

Har bilder från showen också men de kommer i ett eget inlägg.

 

Kommentarer
- Camilla

Dubbeltalang!!! ✨

Svar: Ja det är han verkligen!
Sandra Wickström

2017-08-29 @ 22:46:10

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0