19/8 2017 Fredag med en ny bekantskap

Våran fredag såg ut så här:

Besök hos Stall Nils Stridh Svensson
Vi åkte upp till Nils och kollade i hans stall på Råbäck. Han har ju flyttat dit i sommar, han stod i Husaby innan. Det var trevligt och jag plus My red varsin häst :)
Tyvärr kunde inte mamma åka med för hon hade migrän.  

Matteus
Matteus gick ett pass på stubben
 

Boy
 
Tian
My fick rida Tian med inspänning. En fantastisk 5-årig D-ponny som har en 9-åring på ryggen och går kontrollerat ute på en stubbåker.
 
Collin
Red Collin på stubben också och jag älskar att trimma honom. 
 
Hoopy
Hoopy fick gå en tur i skogen.

Walencia
 

Chanel
 
Curre 
En tur ut på vägarna och sen avslutning på stubben. 

Zero
En tur ut på vägarna och sen galopp på stubben. Moa som tuff och orädd pilot.

En ny tjej på träning, Ebba med Särkens Winston
En ny tjej som var riktigt duktig och verkligen sög in allt man sa. Så kul. Ska bli roligt att följa dem. Ebba har en tvillingsyster också så de har Winston tillsammans. Winston red jag för några år sen och jag startade honom i någon dressyr också. En fantastiskt fin liten ponny som har hamnat i en fin familj. 

Kommer inlägg med mer bilder från torsdag och fredag :)

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0