5/4 2017 Vad gjorde man utan?

Vad skulle jag göra utan alla hemma? Tur att man har dem, så tacksam.
Vår tisdag såg ut så här:

Money Boy
Jag måste verkligen jobba på med küren. Musiken är satt men nu ska jag rida för att komma rätt. Igår red jag programridning på Grevagården och det var blandat resultat. Jag har en förmåga att stressa och rida lite för fort när jag behöver jobba på att få Boy att bli uttrycklsfull. Vi jobbar på!

Harry & Spetan
Tjejerna Elsa och Nellie kom som vanligt på tisdagar och de kan man ju ge nästan vilken häst som helst till och de klarar det galant.


Shamoon & Carisam

Tjejerna hann med 2 st till så de fick rida Shamoon igen och prova Carisma för 1a gången. Denna Carisama hon busar nästan aldig men tror ni inte att hon lyckas busa till det med att bocka igår :O

Curre
Curre fick jobba med lite bommar på marken.

Pumpan
Pumpan jobbar på och igår med Moa på ryggen.


Emi & Chanel
Moa och Mimmi red ut på Emi och Chanel.


Det var den kvällen det. Jag önskar det fanns fler timmar på dygnet.

 

Kommentarer
- Anonym

❤❤

Svar:
Sandra Wickström

2017-04-05 @ 11:53:52

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0