4/4 2017 Finland, 1a tävlingsdagen

Jag har ju inte visat er bilder från 1a tävlingsdagarna i Finland. Börjar med fredagen den 24/3 då vi skulle rida FEI Lagtävlansprogrammet.

Värmer

Mot tävlingsbanan

I collectingring

På tävlingsbanan
 
 
En fantastisk känsla när hela programmet flyter utan större missar!

Prisutdelning

 
Bjuder på filmen också, be nice!


Jag kommer aldrig glömma denna starten! Jag är evigt tacksam att Money Boy gav mig detta minne! Stort tack till mina sponsorer som gjorde det möjligt. Just nu ser det inte ljust ut på pengafronten så jag håller fast i detta minne och känslan. Blir ingen mer resa för mig som det ser ut.

 



Kommentarer
- Anonym

Nej vad tråkigt! Bra att du är glad över dina fanatiska framgångar efter super-jobb.
Hur lång tid tror du det handlar om?❤️

Svar: Ja det är jätte tråkigt tyvärr. Om vi får ihop pengar så vill jag gärna åka nån gång i maj och sen självklart em i juli men jag drömmer nu....
Sandra Wickström

2017-04-04 @ 19:59:13

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0