27/4 2017 Hoopy för Emma

Igår var det dags för ett pass på Hoopy för Emma igen, jätte kul.
Drömtillvaron vore att ha Emma hos sig varje dag och hela tiden kolla varje steg vi tar. Emma skulle nog ledsna....

Bettbyte igår och det blev kanske lite bättre men kan kanske vara idé att kolla tänder. Ska pröva lite andra bett också för att se på vilket han söker mest stöd på. Jag red linjer från Lagtävlansprogrammet och Mästerska. Lagtävlan gick skapligt men mästerskap var jobbigt tyckte han.


Öppnor, slutor och skänkelvikningar är jobbigt så här får jag rida honom ganska rak för att han ska jobba med mig och inte emot.

 

Vi börjar hitta travlängningarna

Gillade du inlägget? Glöm inte att trycka på gilla-knappen eller hjärtat :)

 

Kommentarer
- NORRSKEN EMMA

vilken fin ponny!! =)

ha en bra dag
kramiz

Svar: Tack och tack detsamma
Sandra Wickström

2017-04-27 @ 07:19:13
Blogg: http://nouw.com/lillemmish
- Elin

Åh så fint ekipage!!

Svar: Tack
Sandra Wickström

2017-04-27 @ 08:36:47
Blogg: http://equui.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0