2/4 2017 Full fart

Igår var det en dag som det var full fart från morgon till kväll.

Stallarbete först och sen red jag ett pass på Emi. Emi har varit hos ägarna nån vecka men är tillbaka igen. Kul för jag är fäst vid Emi.

En ny häst

Det kom en ny ponny som jag ska rida in mig på och tävla framöver. En New Forest som heter Curre.Han är en maxad C-ponny.

Efter att vi ätit mat lastade vi in Hoopy och åkte till Ann för träningar med Emma.

Först ut var Penclose Promise

 
 
 
 
 

Sen kom Anki och Isabelle med Cristalls Moviestar "Molly"

Molly har tagit senaste träningen i torsdags på bästa sätt för Emma och det var så roligt att rida henne idag!

Tack för påskägget! 

 
 
 
 
 
 

Sist ut hos Ann var hennes hingst Jebeth Hitchhikers Guide "Hoopy"

Han är så pigg och stark, så rolig att rida.

 
 
 
 
 
 
 

När jag ridit dessa tre så tog vi med oss Hoopy hem igen. Väl hemma så red vi Pumpan och Money Boy.

Jag red igenom en justerad kür och den satt! Så roligt. Vill ni ha proffsig hjälp med kürmusik? Hör a er via mail [email protected]

 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Snyggt med rosa 😍😘
Älskar de på den mörka ponnyn!

Svar: Kan bara hålla med!
Sandra Wickström

2017-04-02 @ 18:39:29
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0