20/4 2017 Matteus

Äntligen var det dags för ett pass på älskade Matteus 683. I helgen var han på hoppning och det tyckte han var så där. Inlägget innehåller mycket bilder. Jag tycker bilder säger mer än mina ord många gånger.
En glädje att få utbilda!

Jag tränade på att korta alltså samla galoppen lite. Han går på fart och måste bli starkare för samling.

Vi fortsätter såklart att jobba med att flytta. Matteus tycker det är jobbigt att flytta.
 
Ikväll är det dags för programträning med flertalet ryttare. My ska vara med på Matteus och de ska träna Lb1.
Jag kände att jag ville hjälpa till och avdramatisera första dressyrstarten för många.
Vi har satt ihop ett dokument med några punkter att tänka på inför dressyrstarten också.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0